Informujemy, że od 7 lutego upoważnieni pracownicy Urzędu Miejskiego w Wieluniu doręczają decyzje ustalające podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny dla osób fizycznych na 2025 rok.

Decyzje będą roznoszone w dni powszednie oraz w soboty na terenie miasta. 

Pracownik doręczający decyzje nie jest upoważniony do przyjmowania wpłat na poczet podatku.

Kwoty podatku należy wpłacać na indywidualny rachunek bankowy wskazany w decyzji.

Mieszkańcy sołectw mogą dokonywać wpłat u sołtysa danego sołectwa.

Wraz z decyzją podatkową przekazana zostanie też ulotka z najważniejszymi informacjami dotyczącymi m.in. aktualizacji deklaracji śmieciowych, przekazania 1,5% podatku dla OPP z gminy Wieluń, zbiorników bezodpływowych itp.

kalkulator v2

publico1

fundusze

czyste miasto

cmentarz

logotyp 05 1

logotyp 05 1

65plus ok

karta rodzinom 3+

karta dużej rodziny