Działając na podstawie art. 15 ust. 2 d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491, 1761, 1940), par. 6 pkt. 8 Programu Współpracy Gminy Wieluń z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025, w związku z ogłoszonym w dniu 15 kwietnia 2025 r. konkursem ofert na realizację zadania publicznego Gminy Wieluń w 2025 r. z zakresu działalności i pożytku publicznego i wolontariatu.

Burmistrz Wielunia ogłasza nabór kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert.

.
I. Zasady zgłaszania kandydatów
1. Zgłoszenia kandydatów do pracy w Komisji konkursowej może dokonać organizacja pozarządowa oraz podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
2. Zgłoszenia do udziału w pracach Komisji konkursowej, powinno być podpisane przez zainteresowaną osobę oraz upoważnione osoby reprezentujące organizację zgłaszającą kandydata.
3. Organizacja dokonująca zgłoszenia kandydata do pracy w Komisji konkursowe nie może ubiegać się o dotację w tym obszarze.
4. Każda z organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, może zgłosić tylko jednego kandydata.
5. Zgłoszenie kandydata nie jest jednoznaczne z jego uczestnictwem w Komisji konkursowej. Wyboru członków do pracy w Komisji konkursowej dokonuje Burmistrz Wielunia w drodze zarządzenia.
6. Udział w pracach Komisji konkursowej jest nieodpłatny.
7. Do członków Komisji Konkursowej biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego dotyczące wyłączenia pracownika.


II. Wymagania stawiane kandydatom
W skład Komisji konkursowej do opiniowania ofert wchodzą osoby reprezentujące organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, którzy spełniają łącznie następujące kryteria:
1) są obywatelami RP i korzystają z pełni praw publicznych;
2) nie reprezentują organizacji lub podmiotów biorących udział w danym konkursie ofert;
3) nie pozostają wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który mógłby budzić uzasadnione wątpliwości, co do ich bezstronności i nie zachodzą przesłanki ich wyłączenia wynikające z Kodeksu postępowania administracyjnego.


III. Zadania członka Komisji konkursowej
1) udział w posiedzeniach Komisji konkursowej;
2) zapoznanie się z ofertami;
3) ocena formalna i merytoryczna ofert na realizacje zadań publicznych złożonych w otwartym konkursie ofert z uwzględnieniem kryteriów określonych w treści ogłoszenia o konkursie.


IV. Miejsce i termin zgłoszenia kandydatury
Zgłoszenia kandydata na członka Komisji konkursowej należy dokonać na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu zgłoszeniowym i złożyć w w pok. nr 1 – biuro podawcze w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 1, w godzinach pracy Urzędu, w terminie do dnia 7 maja 2025 r. W przypadku składania zgłoszenia za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu przesyłki do Urzędu Miejskiego, a nie data złożenia przesyłki u operatora wyznaczonego (Poczta Polska) lub u innego operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.


Dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Wieluniu lub telefonicznie pod numerem 43/8860203.

Burmistrz Wielunia
(-) Paweł Okrasa

Pobierz Formularz Zgłoszeniowy na członka Komisji Konkursowej PDF

 

kalkulator v2

publico1

fundusze

czyste miasto

cmentarz

logotyp 05 1

logotyp 05 1

65plus ok

karta rodzinom 3+

karta dużej rodziny