- Prośbę o patronat należy dostarczyć najpóźniej, na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia;
- Złożenie prośby nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu;
- Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu patronatu;
- O patronat honorowy Burmistrza Wielunia może ubiegać się każdy,
kto organizuje wydarzenie, które posiada szczególną rangę kulturalną, społeczną lub promocyjną o charakterze regionalnym lub ponadregionalnym, które wpisują się w zadania samorządu regionalnego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji Gminy Wieluń i budowaniu jej pozytywnego wizerunku, - Przyjęcie Patronatu Honorowego Burmistrza Wielunia/Członkostwo w komitecie honorowym/rywalizacji o Puchar Burmistrza nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego.
Co daje patronat honorowy Burmistrza Wielunia
- Podkreśla rangę wydarzenia;
- Daje możliwość umieszczenia herbu Gminy Wieluń z podpisem „Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia" na wszystkich materiałach promujących wydarzenie;
- Pozwala dotrzeć do szerszego kręgu odbiorców poprzez zamieszczenie informacji o wydarzeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Wieluń www.wielun.pl
Zalecenia dotyczące wniosku o honorowy patronat / członkostwo w komitecie honorowym / rywalizacji o Puchar Burmistrza
W złożonym przez organizatora wniosku powinny znaleźć się następujące informacje:
- Informacja o organizatorze przedsięwzięcia:
- Imię i nazwisko / nazwa Wnioskodawcy;
- Adres korespondencyjny Wnioskodawcy, nr telefonu, adres e-mail;
- Krótka charakterystyka Wnioskodawcy (typ jednostki, profil działalności, strona internetowa, dotychczas zrealizowane, najważniejsze, inicjatywy
(w tym realizowane we współpracy z Urzędem Gminy Wieluń) itp.
- Informacja o realizowanym przedsięwzięciu:
- Nazwa wydarzenia;
- Termin i miejsce;
- Cel;
- Informacja o liczbie uczestników i cykliczności przedsięwzięcia;
- Krótka relacja z realizacji poprzednich edycji;
- Źródła finansowania;
- Partnerzy lub współorganizatorzy;
- Czy ubiegają się Państwo o patronat / bądź posiadają patronat Marszałka Województwa Łódzkiego / Wojewody Łódzkiego/Starosty Wieluńskiego
- Sposób promocji Gminy Wieluń
- Program (w formie załącznika).
- W przypadku otrzymania honorowego patronatu, na przygotowywanych materiałach reklamowych powinien znaleźć się Herb Gminy Wieluń z podpisem: Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia. Aby zapobiec błędnemu używaniu Herbu prosimy o przesyłanie przygotowywanych materiałów informacyjno - promocyjnych do akceptacji drogą elektroniczną, na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Na adres ten można także kierować pytania związane z użyciem powyższych symboli
- Po zakończeniu wydarzenia należy niezwłocznie przesłać sprawozdanie z imprezy wraz ze zdjęciami na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wniosek można dostarczyć:
na adres pocztowy:
Urząd Miasta Wielunia
Biuro Obsługi Burmistrza
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
elektroniczny:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 43 886 02 03
osobiście:
do kancelarii Urzędu Miasta Wielunia
pl. Kazimierza Wielkiego 1, pok. nr 1
Kliknij, aby pobrać wniosek Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia 2.pdf
Kliknij, aby pobrać herb: