Burmistrz Wielunia zaprasza do udziału w naborze, którego celem jest wyłonienie członków Młodzieżowego Zespołu Doradczego Burmistrza Wielunia.
Uczestnikiem naboru może zostać każda osoba, która spełnia łącznie poniższe warunki:
• w dniu zgłoszenia ma od 15 do 20 lat na dzień zgłoszenia swojego udziału w konkursie,
• posiada status ucznia w szkole ponadpodstawowej z terenu Gminy Wieluń,
• nie jest skazana przez sąd prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione z winy umyślnej lub nie orzeczono wobec niej prawomocnie środka wychowawczego lub środka poprawczego,
• wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w tym wizerunku, oraz na upublicznienie określonych informacji zawartych w formularzu zgłoszenia do udziału w konkursie.
Aby zgłosić się do udziału w naborze, należy:
• wypełnić formularz zgłoszeniowy,
• przygotować dossier kandydata (szczegóły w osobnym dokumencie),
• dołączyć:
- o Zgodę na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 1),
- o Zgodę rodzica lub opiekuna prawnego – w przypadku osób niepełnoletnich (załącznik nr 2).
Dodatkowo można dołączyć rekomendacje (np. od nauczycieli, opiekunów, organizacji społecznych) oraz potwierdzenia aktywności społecznej (np. wolontariat, działalność w samorządzie szkolnym, udział w projektach młodzieżowych).
Zgłoszenia należy złożyć do 15 maja 2025 r.
Zgłoszenie można złożyć na trzy sposoby:
• elektronicznie – wysyłając e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
• osobiście – w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Wieluniu (pokój nr 1), Ratusz
• listownie – przesyłając na adres: Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń (z dopiskiem: „Zgłoszenie do MZDBW”)
Informacja o wynikach Konkursu zostanie podana do informacji publicznej przez zamieszczenie na stronie internetowej www.wielun.pl, niezwłocznie po zakończeniu oceny prac konkursowych i wyborze członków Młodzieżowego Zespołu Doradczego Burmistrza Wielunia.