Urząd Miejski w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
tel.: 43 886 02 34, 43 886 02 35
fax: 43 886 02 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
Przyjmowanie korespondencji w dniach urzędowania zapewniane jest przez Urząd do godz. 17.00, w ratuszu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, pokój nr 1.
Obsługa klientów z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz obsługa przedsiębiorców zapewniana jest przez Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30.
Od dnia 1 lutego 2020 roku nie będzie dodatkowego dyżuru do godz. 17.00 we wtorki ze względu na brak zainteresowania mieszkańców.
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
- burmistrz w każdy poniedziałek w godz. 9.00 – 15.30
- pracownicy codziennie w godzinach urzędowania.
Biuro Burmistrza
tel.: 43 886 02 28, 43 886 02 03
miejsce urzędowania: pokój nr 13, 16, 17 pl. Kazimierza Wielkiego 1
Sekretarz Miasta
tel.: 43 886 02 10
miejsce urzędowania: pokój nr 2, pl. Kazmierza Wielkiego 1
Stanowisko ds. obsługi prawnej (radca prawny)
tel.: 43 886 02 73
miejsce urzędowania: pokój 12, pl. Kazimierza Wielkiego 1
Wydział Inwestycji i Rozwoju
tel.: 43 886 02 84, 43 886 02 54, 43 886 02 16
miejsce urzędowania: pokoje nr 7, 8, 9, 10, pl. Kazimierza Wielkiego 1
Wydział Organizacyjny
tel.: 43 886 02 13, 43 886 02 14, 43 886 02 34, 43 886 02 35
miejsce urzędowania: pokoje nr 1, 1a, 2, 3, pl. Kazimierza Wielkiego 1
Urząd Miejski w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 2
98-300 Wieluń
Godziny urzędowania Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30
Przyjmowanie korespondencji w dniach urzędowania do godz.17.00 - Ratusz pl. Kazimierza Wielkiego 1, pokój nr 1.
Skarbnik Miasta
tel.: 43 886 02 18
miejsce urzędowania: pokój nr 132, pl. Kazimierza Wielkiego 2
Wydział Budżetowy
tel.: 43 886 02 19, 43 886 02 51
miejsce urzędowania: pokoje nr 133, 134, 135 - Punkt Kasowy Esbanku, pl. Kazimierza Wielkiego 2
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
tel.: 43 886 02 20, 43 886 02 26, 43 886 02 27
miejsce urzędowania: pokoje nr 130, 131, 137, pl. Kazimierza Wielkiego 2
Wydział Nieruchomości i Planowania Przestrzennego
tel.: 43 886 02 25, 43 886 02 23
miejsce urzędowania: pokoje nr 39, 41 pl. Kazimierza Wielkiego 2
Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
tel.: 43 886 02 24, 43 886 02 44, 43 886 02 15, 43 886 02 48
miejsce urzędowania: pokoje nr 42, 43, 47, 48 pl. Kazimierza Wielkiego 2
Stanowisko ds. Rolnictwa i Ochrony Wód
tel. 43 886 02 35
miejsce urzędowania: pokój nr 49 pl. Kazimierza Wielkiego 2
Straż Miejska
tel.: 43 886 02 12
miejsce urzędowania: wejście od strony parku, pl. Kazimerza Wielkiego 2
Urząd Miejski w Wieluniu
ul. Piłsudskiego 14
98-300 Wieluń
Godziny urzędowania Urzędu Miejskiego w Wieluniu:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Obsługa przedsiębiorców pokój nr 1 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
Ewidencja ludności i dowody osobiste, pokój nr 1 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.
Przyjmowanie korespondencji w dniach urzędowania do godz. 17.00 - Ratusz, pl. Kazimierza Wielkiego 1, pokój nr 1.
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
tel.: 43 886 02 11, 43 886 02 22, 43 886 02 39, 43 886 02 45, 43 886 02 47
miejsce urzędowania: pokoje nr 1, 3, 4, 5, 11 ul. Piłsudskiego 14
Audytor wewnętrzny
tel.: 43 886 02 07
miejsce urzędowania: pokój nr 10, ul. Piłsudskiego 14
Biuro Zamówień Publicznych
tel.: 43 886 02 49, fax. 43 886 02 74
miejsce urzędowania: pokój nr 7,8 ul. Piłsudskiego 14
Archiwista
tel. 43 886 02 07
miejsce urzędowania: pokój nr 9 ul. Piłsudskiego 14
- Prośbę o patronat należy dostarczyć najpóźniej, na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem wydarzenia;
- Złożenie prośby nie jest równoznaczne z automatycznym przyznaniem patronatu;
- Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu patronatu;
- O patronat honorowy Burmistrza Wielunia może ubiegać się każdy,
kto organizuje wydarzenie, które posiada szczególną rangę kulturalną, społeczną lub promocyjną o charakterze regionalnym lub ponadregionalnym, które wpisują się w zadania samorządu regionalnego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji Gminy Wieluń i budowaniu jej pozytywnego wizerunku, - Przyjęcie Patronatu Honorowego Burmistrza Wielunia/Członkostwo w komitecie honorowym/rywalizacji o Puchar Burmistrza nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego.
Co daje patronat honorowy Burmistrza Wielunia
- Podkreśla rangę wydarzenia;
- Daje możliwość umieszczenia herbu Gminy Wieluń z podpisem „Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia" na wszystkich materiałach promujących wydarzenie;
- Pozwala dotrzeć do szerszego kręgu odbiorców poprzez zamieszczenie informacji o wydarzeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy Wieluń www.wielun.pl
Zalecenia dotyczące wniosku o honorowy patronat / członkostwo w komitecie honorowym / rywalizacji o Puchar Burmistrza
W złożonym przez organizatora wniosku powinny znaleźć się następujące informacje:
- Informacja o organizatorze przedsięwzięcia:
- Imię i nazwisko / nazwa Wnioskodawcy;
- Adres korespondencyjny Wnioskodawcy, nr telefonu, adres e-mail;
- Krótka charakterystyka Wnioskodawcy (typ jednostki, profil działalności, strona internetowa, dotychczas zrealizowane, najważniejsze, inicjatywy
(w tym realizowane we współpracy z Urzędem Gminy Wieluń) itp.
- Informacja o realizowanym przedsięwzięciu:
- Nazwa wydarzenia;
- Termin i miejsce;
- Cel;
- Informacja o liczbie uczestników i cykliczności przedsięwzięcia;
- Krótka relacja z realizacji poprzednich edycji;
- Źródła finansowania;
- Partnerzy lub współorganizatorzy;
- Czy ubiegają się Państwo o patronat / bądź posiadają patronat Marszałka Województwa Łódzkiego / Wojewody Łódzkiego/Starosty Wieluńskiego
- Sposób promocji Gminy Wieluń
- Program (w formie załącznika).
- W przypadku otrzymania honorowego patronatu, na przygotowywanych materiałach reklamowych powinien znaleźć się Herb Gminy Wieluń z podpisem: Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia. Aby zapobiec błędnemu używaniu Herbu prosimy o przesyłanie przygotowywanych materiałów informacyjno - promocyjnych do akceptacji drogą elektroniczną, na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Na adres ten można także kierować pytania związane z użyciem powyższych symboli
- Po zakończeniu wydarzenia należy niezwłocznie przesłać sprawozdanie z imprezy wraz ze zdjęciami na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wniosek można dostarczyć:
na adres pocztowy:
Urząd Miasta Wielunia
Biuro Obsługi Burmistrza
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
elektroniczny:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 43 886 02 03
osobiście:
do kancelarii Urzędu Miasta Wielunia
pl. Kazimierza Wielkiego 1, pok. nr 1
Kliknij, aby pobrać wniosek Patronat Honorowy Burmistrza Wielunia 2.pdf
Kliknij, aby pobrać herb:
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują:
burmistrz w każdy poniedziałek
w godzinach od 9.00 do 15.30,
pracownicy – codziennie w godzinach urzędowania
Za koordynację i tryb rozpatrywania skarg i wniosków jest odpowiedzialna Sekretarz Miasta
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Polityka plików Cookie
1. W związku z udostępnianiem zawartości serwisu internetowego wielun.pl stosuje się tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszym dokumencie, informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach naszych serwisów internetowych. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego wielun.pl. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
dostosowania zawartości stron serwisu internetowego do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
3. W ramach serwisu internetowego wielun.pl możemy stosować następujące rodzaje plików cookies:
- "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
- pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
- "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
- "reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
4. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
5. Jak wyłączyć pliki cookie w przeglądarce ?
Przeglądarka Opera
Przeglądarka Firefox
Przeglądarka Chrome
Przeglądarka Internet Explorer
Przeglądarka Safari
Projekt „Wspieraj lokalnie” powstał dzięki współpracy Instytutu Wsparcia Organizacji Pozarządowych z PITax.pl Łatwe podatki.